21 Eylül 2007 Cuma

iş diyalogları :):)))

İşveren : Okulunuz gayet iyi, fakat ortalamanız niye 2.5 ?Aday : Ben hayatımı derslere adamadım. Sosyal aktivitelerde debulundum. Spor yaptım, tartışma gruplarına katıldım, tiyatro ile uğraştım. İşveren : Sürttüm diyorsun yani.Aday : Evet sürttüm.İşveren: Peki şirketimize neler katabilirsiniz?Aday : Neşe Katarım…!İşveren : Bana biraz kendinizden bahseder misiniz?Aday : Muhafazakarım İşveren : Nasıl yani? Bir erkekle akşam yemeğine çıkarım ama elini tutmamgibi mi?Aday : Hayır. Bir erkekle her şeyi yapabilirim, ama her erkekleolmaz.İşveren : Anlıyorumİşveren : Sayın X, cv'nizden anladığım kadarıyla bir kaç senede bir iş değiştiriyorsunuz. Sebebi nedir acaba?Aday : Parası çok geldi, ayrıca rahat bana batar. Bir de sizin gibimükemmel bir müdür arayışı içindeyim yıllardır.İşveren : Bu durumda sizinle iyi anlaşacağımızı sanıyorum. Aday : Ne iş olsa yaparım efendim.İşveren : Fark ettim. Banka personel genel müdür yardımcısı mulakata girer:Gmy - Çocuk yapmayı düşünüyor musunuz? Malum bayansınız…!Mm – Hayır düşünmüyorum.Gmy – Malum bayansınız istersiniz bir ara?Mm – Eşimle şimdilik düşünmüyoruz beyefendi.Gmy - Olur mu?? Hayatın neşe kaynağı onlar… Bakın bende 3 tane var. Sizdeileride istersiniz. Malum bayansınız?Mm – Beyefendi oldu olacak sevişelim, üreyelim, bitsin bu mulakat isterseniz. İşveren: Sana ne kadar güvenebiliriz?Aday : Ne kadar para vereceksiniz? İşveren : Bu şirkete ne katacaksın?Aday : Birbirine katacam. İşveren : Şu aralar en çok hangi şarkıları dinliyorsunuz? <******> Aday : Niye söyletecek misiniz? Patron : Kız arkadaşın var mı?Aday : Yakın zamanda ayrıldım, ama olmasını istiyorsanız bir tanebulurum İşveren : Çalışma arkadaşlarınızda aradığınız özellikler nelerdir? Aday : Adam olsunlar önce.İşveren : Kendinizde en sevmediğiniz özelliğiniz nedir?Aday : İş görüşmelerinde amaçsız formalite sorularını sormakta ısrareden kişilere karşı ters hareketlerde bulunmam.İşveren : Anlıyorum...Aday : Pek sanmıyorum. Göstermem gerekiyor.İşveren : Vardiyalı çalışabilir misiniz?Aday : Evet, ama sadece gündüz vardiyasında çalışmak istiyorum İşveren : En güçlü yanınız? Aday : Kodum mu oturturum.İşveren : Pardon anlayamadım?Aday : Yani şey... Tuttuğumu koparırım… . Yazının kaynağını bilmiyorum. (Sözlük havası var sanki sizede öyle geldi mi?)

Hiç yorum yok: